Pootafdruk

’s Zomers is het hier kurkdroog, maar nu hebben we dagenlang achter elkaar regen gehad. Toen het zonnetje er even doorkwam gingen we dus snel een stuk wandelen. Je kunt hier uren ronddwalen zonder een kip tegen te komen. De grond was doorweekt en modderig en dat gaf soms mooie afdrukken. Toevallig had ik de camera bij me en ben even teruggelopen om dit plaatje te maken van Tunka’s pootafdruk. Het was rond een uur of vijf en het zonnetje stond al laag. Mooi hè?
Kijk, daar kan ik nou van genieten.
Kost ook nog ’s niks.poottunka

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Pootafdruk

  1. Mori no Kitsune zegt:

    lijkt wel een wolvenpoot afdruk
    *jaloers* lijkt me geweldig om met je hond rond te dwalen door de natuur zonder steeds mensen tegen te komen

  2. louise deleu zegt:

    ik vind jullie site prachtig!! ik moet een spreekbeurd houden over wolven en ik heb uit deze site al veel informatie gehaald.bedankt!!

Geef je reactie:

