Voorzichtig

voorzichtig

Tunka voorzichtig met Anne

Toen de foto gemaakt was, vond Tunka het wel weer mooi geweest. Snel terug naar zijn eigen plaatsje. Zie je hoe voorzichtig hij is met ons kleinkind?

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Voorzichtig

  1. Carla zegt:

    Doodeng, zo’n baby bij zo’n grote hond. Krijg gewoon kippenvel als ik het zie. Carla

  2. Leonie Kromkamp zegt:

    Je ziet gewoon dat Tunka heel voorzichtig is. Ik vind het juist een heel mooie foto, helemaal niet eng. Liefs Leonie. PS. Ik ken Johan en Marianne goed genoeg om te weten dat ze geen enkel risico nemen.

  3. johan zegt:

    Als je de SWH niet kent, lijkt het misschien griezelig, maar deze honden hebben geen spoortje van agressiviteit. Je moet er wel altijd bijblijven, (ook als het een dwergteckel is!!) maar met die kleintjes zijn ze heel erg voorzichtig. Was ie ook maar zo voorzichtig met mij! Zit altijd onder de striemen en blauwe plekken als Tunka en ik hebben geravot.

Geef je reactie:

