Zoeken op het weblog

Alle verhalen zijn gesorteerd op onderwerp in “Categorieën.” Je kunt op datum kijken in “Archieven” in de rechterkolom. Je kunt ook zoeken op trefwoord bovenin de pagina. Je krijgt dan een lijst met het trefwoord in alle logs. Veel plezier met het lezen en voor vragen kun je altijd bij ons terecht.

zoeken op het weblog 1Lees vooral ook over het karakter en gedrag van de Saarlooswolfhond en er is op deze website veel nuttige informatie over verzorging en opvoeding van pups te vinden.

Mooie oude foto’s uit de begintijd van de Saarlooswolfhond vind je hier in geschiedenis met foto’s uit het archief van Marijke Saarloos. Veel informatie over de geschiedenis van de Saarloos Wolhond vind je ook op de website van de AVLS.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Zoeken op het weblog

  1. lara zegt:

    Ik lara zou graag willen weten of en hoe ik een email kan versturen naar marrianne en of johan. Ik zit met een aantal vragen die ik graag persoonlijk aan jullie zou willen voorleggen. Mijn email adres is lkbaas@hotmail.com
    super als dat mogelijk is!
    alvast bedankt.
    groetjes lara

Geef je reactie:

