Trouw de wacht

tarantula

Het wordt herfst, dat is duidelijk. Hoewel… hier nog steeds een strak zonnetje en 30 graden. Deze foto heb ik gisteren gemaakt en je kunt er twee dingen uit opmaken.

1. De deur van de schuur kan wel een likje verf gebruiken. 2. Spinnen zijn hier een stuk groter dan in Nederland.

Schrik niet als je op de foto klikt. Het is inderdaad een groot loeder. Paar minuten later zag ik er weer eentje. Het zal toch geen invasie worden? Gelukkig hebben we altijd een wakkere Saarlooswolfhond in de buurt die trouw de wacht houdt.

trouw de wacht

trouw de wacht

Dit bericht werd geplaatst in Over Frankrijk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Trouw de wacht

  1. Wilma zegt:

    Je ziet ook meteen de reaktie hxc3xa8.
    Snap niet dat ze zo onverschrokken erdoor kunnen blijven.

    gr. Wilma

  2. Brrrrr blij dat we die in Nederland niet hebben zeg.
    Herinner me een vakantie in Italie, toen ik mijn trui oppakte hoorde ik een geluid alsof er een groot muntstuk op de grond viel. Plof, ik keek en zag iets vergelijkbaars wat bij jou op je luik zit. Nee hoor , wij blijven lekker in NL. Koud maar iig geen nare beestjes.

  3. ramona zegt:

    hoi, dit is nou de grootste wolfspin variant, leuk detail op de foto >>>heel veel kleine spinnetjes op zijn rug.
    ik hoop dat je hem dood heb gestapt anders heb je idd een invasie

Geef je reactie:

