Het Franse platteland

het franse plattelandOf ik nog een molentje nodig had om mijn ganzen vet te mesten. Nee? De Turbo versie 2000 dan? Om gegarandeerd vette ganzenlevers te kweken? Misschien waren mijn bijenkorven aan vervanging toe? Dat kwam goed uit, want de bijenkorven waren deze maand in de aanbieding. frans gereedschap Dan toch zeker een drinkbak met automatische watertoevoer voor de kuikens of een elektrische broedstoof voor de eieren!

De eierstempelaar om de eieren van mijn kippen mee te dagstempelen voor de markt? Dan vast wel die oortang, echte topkwaliteit, om er nummers bij mijn koeien mee in de oren te knippen? Onmisbaar op elke boerderij. frans gereedschap2Een blok likzout dan voor het vee, een schaar om de schapen te scheren of …. Inderdaad, we leven op het Franse platteland, daar is geen ontkomen aan. Maar we hebben alleen twee honden. Geen probleem, er was ook een zware roestvrijstalen ketting met maar liefst twintig meter loopruimte in de aanbieding. Zeg daar maar eens nee tegen! Ach nee, toch maar niet.

Dit bericht werd geplaatst in Over Frankrijk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

