Aan het werk!

Nisha 1 Er wordt hard gewerkt in Saarlooswolf-hondenland. Dus er was een hoop te doen afgelopen week. Dat wil zeggen voor Tunka. Hij kreeg een sehr schöne Saarlooshunden-dame op bezoek die hem in hoogste staat van opwinding bracht. Dat was nog eens wat anders dan loom op het terras voor je uit liggen staren. Eerst werd de omgeving samen verkend en toen moesten de handen uit de mouwen worden gestoken (vergeef me de vergelijking)

We hopen op een mooi resultaat. Op de website van de fokster is alles ook nog eens in bewegende beelden te zien en met veel, heel veel foto’s. Volgens mij heeft zij de best gedocumenteerde dekking van 2 Saarlooswolfhonden ooit gemaakt. Niet geschikt voor al te jeugdige kijkertjes. Of ben ik nou ouderwets?

nisha 2 Nisha 3 Nisha 5 Nisha 6

Nisha 7

een verliefd stel

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Aan het werk!

  1. Freddie zegt:

    Pikante foto’s hoor, had je degelijker verwacht Johan.

  2. Nanouk zegt:

    Wow, idd schitterende foto’s van een mooi paar.

    Als de ‘making off’ al zo goed en mooi gedocumenteerd is beloofd dat veel plezier met het uiteindelijke resultaat 😀

    Wij duimen hard mee !

  3. Johan zegt:

    Ja, Freddie, degelijk ben ik zeker, maar ik hou ook van de natuur!

  4. carin zegt:

    Een prachtig paar, afgaande op de foto’s volmaakt voor elkaar geschapen! En een geweldige combinatie voor het ras.

  5. Grit zegt:

    Hallo Ihr Lieben,
    Tunka und Nisha sind ein absolutes Traumpaar. Ich drücke ganz feste die Daumen, daß viele gesunde Welpen aus dieser Liebesbeziehung hervorgehen. Hat Tunka super gemacht! Ein wirklich schicker Bursche!
    LG Grit nebst Baldur

  6. Bertus zegt:

    Ik ben er mee eens, een prachtig paar en geweldig voor het voortbestaan van het ras.
    Wat een prachtige teef zeg.
    Nou duimen en afwachten.
    Hier bij namens Coby en mij in iedergeval van harte met de dekking.
    Gr Bertus.

  7. Jarry Adriaanse zegt:

    Schitterende foto’s die een mooie belofte inhouden voor het voorjaar. We duimen. Mvg. Jar.

  8. Suzanne Stoetzer zegt:

    Hallo Johan en Marianne,
    gefeliciteerd met de geslaagde dekking. Ik heb de foto’s en de videos op de site van Neshoba gezien; prachtig! Ik ben er van overtuigd dat, een dergelijke ‘courtship’, eigenlijk zo puur, van invloed is op de pups. Helaas is dat niet altijd mogelijk, maar het lijkt mij een goed streven om te proberen de reu en teef een week of zo bij elkaar te laten. Echte ‘wittebroodsweken’!
    groetjes, Suzanne
    PS. inderdaad, hoe mooi en puur ook, ik vind het ook geen foto’s voor kleintjes, maar ja, misschien ben ik ook wel ouderwets?

  9. Henk zegt:

    Hoi,
    Leuke weblog, maar dat heb ik al een keer gemeld!
    ’t Is inderdaad een verrassend mooie combinatie, wat een mooie serie foto’s, echt om te smullen (en de ‘hardcore’ vond ik wel meevallen, mijn zoontje heeft ze ook gezien LOL)
    Groetjes, Henk.

  10. Nadja zegt:

    Danke für den Eintrga bei uns auf der Homepage. Da kommen wir doch gerne auf einen Gegegnbesuch. Ihr bekommt einen Wurf? Dann wünsche ich Euch viel Glück und Spass damit!
    Liebe Grüße
    Nadja

Geef je reactie:

