Nog meer foto’s

nog meer foto's 1Nog niet genoeg foto’s? Oké, hier zijn er nog meer.

Dit bericht werd geplaatst in AVLS en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Nog meer foto’s

  1. Annelous zegt:

    Het is een ongelooflijk triest verhaal en dat dit zomaar kan gebeuren. Is er dan geen ledenraad om dit te stoppen. De Raad van Beheer wast zijn handen weer eens in onschuld. Dat hebben we al vaker meegemaakt, hoor!

  2. Anonymous zegt:

    hoe moet dit verder met de SWH..

  3. Renate zegt:

    Hoi beide,

    wat spijtig allemaal, als ik dit zo zie dan zijn er tegenwoordig veel verenigingen die niet echt sociaal functioneren. Maar om me te richten op juist een beter toekomst van een van onze hollandse trotsen is mijn vraag of het mogelijk is om een lijst van fokkers te krjigen die juist bezig zijn met de gezondheid van eht ras in stand te houden, zodat als ik er een wil kopen ik een goed adres heb.
    Momenteel heb ik een hollandse herder korthaar en wil er misschien over een tijd een saarloos bij kopen. (of desnoods een kruising met een saarloos X herder) gezondheid staat bij mij voor op. dat zou toch eigelijk overal zo moeten zijn.

    succes met alle zaken en misschien is het mogelijk dat er een nieuwe vereniging in het leven wrodt geroepen.

    groetjes Renate en een poot van Joris.

  4. miss marple zegt:

    Wat een mooie site is dit!
    Jammer dat het zo gaat in de hondenwereld. Niet alleen bij de Saren gaat het zo. Ik heb het al vaker gehoord. In de 70ger jaren bestond de Saarlose Wolfshond nog niet zo lang en sprak ik iemand die daar in Dordrecht woonde aan de Kil. De kennel heette destijds de “Kilstroom” In die tijd kon je een wolfshond kopen voor 100 gulden maar in principe bleef hij van de kennel. Af en toe kwamen ze (zeiden ze) bij je kijken hoe je voor de hond zorgde en hoe de hond er aan toe was. Ik heb er zelf nooit één gehad maar vind het prachtige dieren. Wel een buurtbewoonster hier had er één waar ze ooit een nestje mee heeft gehad. Eén jong hield ze er zelf bij. Die twee wolfshonden speelden elke dag heerlijk met mijn hond, dat was een lust om te zien.
    Groetjes miss m.

  5. Petra zegt:

    Bizarre ervaring NVSWH? Dat is nog zwak uitgedrukt als je dit verhaal leest.

  6. Sebastiaan zegt:

    Hallo,
    Ik ben net lid geworden van de NVSVH en heb ook om een pup bemmideling gevraagd, ook al getekend..
    Ik maak mij ernstige zorgen, wat moet ik doen, lid blijven of stoppen, en hoe dat dan? als jullie tips en reacties hebben mail dat dan a.u.b naar: s.geurkink@gmail.com

  7. Johan zegt:

    Beste Sebastiaan, ik neem aan dat je je van tevoren goed hebt georiënteerd welke rasverenigingen er zijn voor de Saarlooswolfhond in Nederland. Iedereen moet zijn eigen afweging maken van welke vereniging hij lid wil worden. Ik kan je hierin niet adviseren. Marianne en ik hebben in het stukje waar jij op reageert alleen onze eigen ervaringen met de NVSWH opgeschreven.
    Met vriendelijke groeten,
    Johan

  8. Sebastiaan zegt:

    Hallo,
    Ik heb mij zeker goed georienteerd. Op de site en in de mailen van de nvswh is het dan ook allemaal “koek en ei” pas toen ik dit artikel zag begon ik te twijfelen aan deze vereniging. misschien dat deze zorgen niet terecht zijn.
    Wij zijn dan ook niet van plan te fokken e.d.
    Blijft de hond ten alle tijden op naam van de voorzitter zoals ik verneem van dit artikel ?
    Ik wil wel eigen zeggenschap hebben en houden over de hond.

    Met vriendelijke groet,

    Sebastiaan Geurkink

  9. Johan zegt:

    Ik weet niet goed wat ik met je verhaal aan moet, Sebastiaan. Je hebt je goed georiënteerd, zeg je. Je kiest de rasvereniging die het best bij je past, je bent dus lid geworden van de NVSWH en je staat daar op de lijst voor een pup.

    Allemaal prima zou ik zeggen, maar je bent met je vragen bij mij aan het verkeerde loket. Vraag de pupbemiddelingslijst op bij de NVSWH, dan kun je precies zien op welke plaats je staat. Vraag ook of ze een koopcontract willen opsturen voor het geval je een pup koopt. Dan weet je toch precies waar je aan toe bent?
    Met vriendelijke groeten,
    Johan

Geef je reactie:

