Dierenmishandeling

dierenmishandeling 1 We krijgen veel aanvragen om links op ons weblog te plaatsen. Vaak te veel om aan te voldoen, maar deze willen we graag doorgeven. Protesteer tegen de hondenhel in het Spaanse Cadiz, waar zwerfhonden en katten op een vreselijke manier door verstikking om het leven worden gebracht. Teken alsjeblieft deze petitie. Doe het vandaag nog, want de petitie zal eind oktober aan het gemeentebestuur worden aangeboden.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Dierenmishandeling

  1. lisa zegt:

    ik vind het belachenlijk wat ze met dieren doen die armen schatten

  2. eva zegt:

    Ik vind het echt heeeeeeeeeeel vreselijk wat er gebeut met de dieren!!
    Ik hoop echt dat het STOP dierenmishandeling!
    Ik ga er ook een studie, maken over dierenmischandeling!!

  3. louise deleu zegt:

    ik vind jullie site prachtig!! ik moet een spreekbeurd houden over wolven en ik heb uit deze site al veel informatie gehaald.bedankt!!

Geef je reactie:

