De BV Raad van Beheer

BV Raad
Het bestuur en met name de secretaris van een rasvereniging voert uit wat de leden hebben vastgelegd op de jaarlijkse ledenvergadering. Maar de leden van de NVSWH zijn van dit initiatief van secretaris Gosling Mast helemaal niet op de hoogte, laat staan dat zij het hebben goedgekeurd. Als ik de woordenbrij goed begrijp, worden de leden van de NVSWH binnenkort aandeelhouder in een Holding BV als het aan secretaris Mast ligt. ’t Is maar dat je het weet als nietsvermoedend lid van een rasvereniging. De Raad heeft al geantwoord wat ze van het plan vindt (rommel), maar de Nederlandse Vereniging van Saarlooswolfhonden is zoals gewoonlijk horende doof en ziende blind. De andere reacties op dit plan zeggen genoeg. (“Ik beken schuld!! ik heb het niet gehaald: 12 pagina’s bombastisch, elitair, hoogdravend en quasi wetenschappelijk gebral. “)

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op De BV Raad van Beheer

  1. Klaas Hoekstra zegt:

    Beste bestuurder/liefhebbers van de Saarloos,

    Met belangstelling heb ik het wel en wee gevolgd van jullie vereniging (zeer sympathiek) en het ‘gedoe’ met de mededinger/manipulator uit Rolde. Hij is een oud-AIVD medewerker (dat verklaart misschien iets). Moe word ik ervan.

    Mevr. Saarloos hebben wij persoonlijk plezierig kennis mee kunnen maken en wij hopen ook voor haar dat ‘deze vervelende erfenis’ in de nabije toekomst ook voor haar ten goede mag aflopen.

    Tot overmaat heeft de fokster waarmee ik in contact kwam eind vorig jaar de pech gehad dat er geen pups kwamen.

    Zoals ik het zie loopt Nederland meer en meer vast, is depressief, mentaal agressief en ontbreekt volledig het mededogen en wederzijds begrip.

    Een hond is een toonbeeld van trouw en bevindt zich hoog op de evolutieladder van het dierenrijk. Misschien ligt hier een reden hoe wij ook met elkaar en de dieren om zouden moeten gaan.

    Helaas weet ik even niet hoe ik mij van het forum moet verwijderen. Zou u mij daarbij behulpzaam willen zijn. Mijn forumnaam is Noorder.

    Inmiddels is er – in de flow die wel goed liep – een pup in aantocht van het eveneens hollandse ras Drentsche Patrijshond.

    Met vriendelijke groet aan alle liefhebbers van de Saarloos,

    Klaas Hoekstra

Geef je reactie:

