Ramses Shaffy 1933 – 2009

ramses

Ramses Shaffy 1933 – 2009

Het leven is een feest en jij wist het te vieren als geen ander! Vol hartstocht, zang, muziek, theater, vrienden en drank (… veel drank). Als ik denk aan jou, Ramses, dan denk ik aan volledige overgave. Je eiste het van jezelf, je eiste het van je omgeving, je eiste het van ons. Je liet het ons zien, maar jij leefde veel harder dan wij. Je wilde nog zo graag de teksten inspreken van mijn programma… helaas, het ging niet meer. Maar wat was het leuk dat jij er was, toen wij er ook waren. Ik zal mijn vrienden niet vergeten, want wie me lief is, blijft me lief. Moi qui ai vécu sans scrupules, Je devrais mourir sans remords. J’ai fait mon plein de crépuscules, Je n’devrais pas crier “encore.” Dag lieve Ramses. We zullen nog vaak aan je denken.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Ramses Shaffy 1933 – 2009

Geef je reactie:

