De oortjes staan

oortjes staan

We waren het al weer een beetje kwijt hoe heerlijk het is om een pup in huis te hebben. We genieten volop. Gisteren stonden de oortjes voor het eerst. Het wordt al een echt Saarlooskopje. Ook Lica’s oogjes beginnen nu te kleuren. En ze groeit als kool.

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op De oortjes staan

  1. Lia zegt:

    Wat een prachtig koppie.

  2. Carmen zegt:

    Lica ist wirklich eine schöne Maus!
    Liebe Grüße auch von Oma Nisha ;)!

  3. joost zegt:

    Wat een gigantisch verschil in negatieve zin t.o.v. de puppen die geboren zijn bij de NVSWH!!Ogen,Schedel,Neus,Pigment enz.Ik verschiet ervan.Krijgen deze pups een stamboom?(heb me niet verdiept in de ouderdieren)

    Joost

  4. Johan zegt:

    Hartelijk dank voor deze reactie van blijkbaar een echte “kenner.” Het zegt veel over jou, Joost, heb je dat zelf ook door? En deze pups krijgen geen stamboom, ze hebben ze al! Je schrijft dat je je niet hebt verdiept in de ouderdieren. Dat verbaast me niets. Je maakt de indruk dat je je nergens in verdiept.
    Vriendelijke groet, Johan.

  5. joost zegt:

    Nou Johan, je lijkt wel geirriteerd… Heb je dat zelf door? Oei,ik heb dus een verkeerde indruk gemaakt terwijl ik alleen maar mijn constateringen aangeef.Vind jij zelf dat er geen gigantische verschillen zijn?

  6. Ursula v Lankveld zegt:

    Wat heeft ze toch een mooi koppie!

  7. trudy zegt:

    Wat een schattig puppekind, ze wordt vast een hele mooie Saarloos.
    Sommige reacties op zo’n leuk pupje gaan mijn begrip te boven. In plaats van “een beetje dom”, “een beetje zielig”. Geniet van haar.

    Liefs Trudy.

  8. Astrid zegt:

    Laat ze maar lullen over het uitzicht van ‘onze honden’.

    Geniet vooral van het jonge leven in huis, het is een hele leuke tijd 🙂
    En wat ziet Lica er mooi uit, echt een schattig meisje.

    Groetjes

  9. silvan en Els zegt:

    Wat een schitterend koppie!
    Veel geluk en plezier toegewenst!

  10. wilma zegt:

    het word een heel lief mooi ondeugend meisje zo te zien.

    Wilma D+L

  11. Chantal zegt:

    Wat een plaatje zeg!!

    Geniet er maar lekker van….ze worden zo snel groot.
    Onze Yiska is nu 12,5 week en ik zie haar volgens mij met de dag groeien en veranderen.

Geef je reactie:

