Bedankt iedereen

Normaal gesproken krijgen we al heel wat mailtjes per dag, maar na de erkenning van de AVLS kregen we in het weekend van 23 op 24 januari het ongelooflijke aantal van 274 mailtjes! Allemaal met enthousiaste felicitaties over het behaalde resultaat. Het is niet mogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken. Dan maar zo, op ons weblogje. Iedereen dus heel hartelijk bedankt voor zoveel warme woorden.

bedankt

Dit bericht werd geplaatst in AVLS, Over Ons en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Bedankt iedereen

  1. Carla Halbersma zegt:

    Heb Hondenleven gisteren gekocht en het was inderdaad een prachtige reportage over de Saarlooswolfhond. Ik ben al jaren verliefd op dit ras en ik wil ook graag een keer komen kijken op een clubdag. Helaas heb ik niet de mogelijkheid (voornamelijk werk) om een SWH te houden zoals het moet. Ik wil ook nog kwijt dat ik dit een fantastische website vind met heel erg goede informatie!! Echt geweldig.
    Groetjes, Carla H.

  2. wilma zegt:

    En jullie bedankt voor zoveel inzet voor onze honden.

    Wilma D+L

  3. Esther zegt:

    Dag,
    ik wil graag jullie mail adres ivm toestemming voor overname van een artikel van jullie weblog.

    vr.gr. Esther Ibba

Geef je reactie:

