Nostalgie

Of we ze nog wel allemaal op een rijtje hadden om weer naar dat vreselijke Nederland te vertrekken. Geen zorgen. We weten wat we hebben achtergelaten en we wisten heel goed wat we deden. Ik heb in de loop der jaren veel foto’s genomen. Van ons huis, van onze honden, van ons stadje en van de prachtige omgeving. En in een nostalgische bui kijken we gewoon even naar een selectie van dat fotoboek.

 

Dit bericht werd geplaatst in Over Ons en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Nostalgie

  1. Carla Sweers zegt:

    Leuk fotoalbum en vast met fijne herinneringen. Voor ons heel herkenbaar. Wij wonen net onder Cahors, maar hebben nog geen plannen om terug te gaan.
    Veel geluk weer in Nederland. Groetjes, Carla en Henk Sweers.

  2. wilma zegt:

    Ik denk dat het wel even slikken is om al dat moois achter je te laten, en terug te keren naar het krappe landje. Maar om heerlijk in de buurt van kinderen en kleinkinderen te zijn vergoed weer een hoop.
    Gelukkig bestaan er foto toestellen.

    Wilma D+L

  3. Verinque Storcks zegt:

    Hallo, wat een prachtige omgeving waar jullie woonden. Mooie foto’s. Ik zou zo willen ruilen 🙂 Prachtige honden hebben jullie, maar niet geschikt voor mij denk ik,
    Groetjes (ik kom zeker nog eens terug, mooi weblog) Verinque.

Geef je reactie:

