Verwarring

verwarringEr zou verwarring zijn of je een Saarlooswolfhond buiten de NVSWH mag hebben (of hebben gehad) om lid te kunnen worden van die vereniging. Voor de twijfelaars heb ik even de papieren erbij gepakt. Het aanmeldingsformulier, dat elk aspirant-lid moet ondertekenen, laat er geen enkele twijfel over bestaan. En voor de zekerheid wordt het op de achterkant nog een keer herhaald. Verwarring? Glashelder, zou ik zeggen. Het mag niet!

Dit bericht werd geplaatst in Rasvereniging NVSWH en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Verwarring

  1. Cor zegt:

    Ik was het toch al niet van plan, maar ik kom dus niet in aanmerking.

  2. Peter zegt:

    hmm mijn levengezel is nog een onbeschreven blad volgens de regels. En voldoet aan alle voorwaarden Alleen die zin over ondersteuning is erg ruim. Zou voeren en uitlaten van een “lookalike” hier ook onder vallen? Is in hun ogen immers normaalgesproken geen Saarlooswolfhond alhoewel ze wel op het inschrijvingsformulier Saarloowolfhonden buiten de vereniging erkennen

  3. Cor zegt:

    Ik las dat het een verouderd formulier was en dat je een nieuw formulier moet aanvragen. Waarom zet de NVSWH het nieuwe formulier niet gewoon op de website? Dan kan iedereen het lezen en is er geen misverstand.
    gr. cor nanning

  4. Cor zegt:

    Hahaha, ik ben nu een meeloper omdat ik heb gevraagd waarom de NVSWH het aanmeldingsformulier voor leden niet op de website zet. Maar heb nu het zwartboek gelezen. en begrijp het allemaal een stuk beter. Och mensen, wat een kleinzieligheid. gr. Cor.

Geef je reactie:

