Wijsheid

Nu we de laatste tijd toch wat op de filosofische toer zijn, wil ik ter overdenking nog maar eens een wijze gedachte van Tao aanhalen. Er zijn door filosofen vuistdikke boeken geschreven over de waarheid. Ik las hier zelfs een reactie van een, naar ik aanneem, afgestudeerd filosoof. Dit weblog krijgt af en toe hoog bezoek. Dat doet me deugd. Tao zegt het zo. Ik heb nog nooit zoveel wijsheid in twee korte regels gelezen.

wijsheid

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Wijsheid

  1. Ruby zegt:

    Hoi, heb vandaag je blog ontdekt en ik kom zeker en vast nog eens terug om bij te lezen.

  2. Suzanne zegt:

    Hoi, vraagje: “zijn er echt mensen die geloven dat er een hondenras bestaat waarin geen erfelijke afwijkingen voorkomen?”.Vraag me af hoe dan gaat als zo’n hond toch ineens iets blijkt te hebben, want dat zal toch voorkomen.

  3. Andrea Fiege zegt:

    Hallo,

    Ik ben een groot Saarlooswolfhond liefhebber.
    Ik heb een mooie rode teef gehad, helaas is zij niet oud geworden. Momenteel fungeer ik als gastgezin voor opvanghonden (naast mijn eigen honden), waaronder veel pups.
    Een Saarloos pup zou meer dan welkom zijn.
    Ik heb een grote omheinde bostuin, ideaal voor honden. Ik wandel veel. Waarschijnlijk zijn alle pups al gereserveerd, mocht dit niet zo zijn, zou ik graag met u kennismaken om te bezien of u mij een goede baas voor uw pup zou vinden.

Geef je reactie:

