Beesies

Kwam gisteren de Albert Heijn uit en werd overvallen door een groepje jongelui (zoals dat vroeger heette). Of ik beesies had. Jazeker, ik heb er drie, zei ik. Ze keken begerig naar mijn onverwoestbare boodschappentas van Intermarché (Les Mousquetaires) die zoveel natuur in de Franse entreprise doet. Maar nee, misverstand. Het ging om dit beesie.

beesie

beesie

Misschien kunnen alle kindertjes in Nederland aan meneer Albert Heijn, aan meneer Bas van der Heiden, aan meneer Super de Boer en aan meneer C. Duizend vragen of ze iets van de extra miljoenen van al die beesies, go-go’s, wuppies en duppies willen besteden aan een paar trapveldjes in Soweto. Na deze belofte kregen ze al mijn beesies. Goed bezig, jongens!

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Beesies

  1. Cornald zegt:

    Jullie voorzien in een grote behoefte aan info over dit ras. Alleen jammer dat er zoveel vraag is en zo weinig aanbod. Ga door met de info! Fantastisch werk. Cornald Hazendonk

Geef je reactie:

