Klein feestje

klein feestje 1Dit weblog bestaat vandaag precies 5 jaar. Op 15 september 2005 begon ik met mijn allereerste stukje. Ik zie de catalogus, de prijsbekers op de kast in mijn werkkamer in Frankrijk (die ik met de verhuizing naar Nederland allemaal in de kliko heb gegooid) en onze Saarlooswolfhondjes, toen nog twee, die bij ons meertje verwachtingsvol opkijken naar Marianne. Ze zal wel iets lekkers bij zich hebben gehad speciaal voor de foto. Het lijkt alweer eeuwen geleden. Weblog.nl telde voor mijn blog in die 5 jaar 412 berichten waarop 676 reacties kwamen. Dat is per bericht 1,6407766 reacties. Weet u dat ook weer. Op naar de volgende 5 jaar!

klein feestje 2

Dit bericht werd geplaatst in Over Ons en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Klein feestje

  1. j. lorie zegt:

    het zou een revolutie zijn in de hondenwereld, maar of het gebeurd is nog maar de vraag
    vr.gr. jurgen lorie

  2. hella zegt:

    Hartelijk gefeliciteerd met dit lustrum, Johan. De Franse tijd betekent ook voor mij “sweet memories” gekenmerkt door vriendschap van mensen en honden.
    Los daarvan is het blog informatief en positief, een uitzondering in de hondenblogwereld. Dus veel succes, op naar de tien!

Geef je reactie:

