Business bla bla

Ik heb het wel eens gehad over gewichtigdoenerige blabla in de hondenwereld. Prietpraat die nergens over gaat om inhoudsloos gebrabbel te verbloemen. Ik krijg soms glossy folders over de post van snelle jongens die mij wat willen aansmeren. Nietszeggend logootje erbij, lijkt heel wat, is niks. De moderne versie van de encyclopedieverkoper. Om mij te strelen wordt ik aangesproken als directeur/grootaandeelhouder van een internationaal georiënteerd bedrijf. Dat gaat zo (dat logootje heb ik zelf in elkaar gesleuteld):

business blabla

business blabla 2Daar kan toch niemand tegenop. Ik was meteen verkocht en monitor nu de hele dag webbased de voortgangsprocessen in mijn resource department. Top down natuurlijk! Nee, geef mij maar honden. Grauw, snauw, duidelijk! En ook nog real time.

Dit bericht werd geplaatst in Over Ons en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

