Bloggen

bloggen 1

dit kan het lot zijn van een blogger!

Ik wist het altijd al. Dat bloggen is een riskante onderneming. Voor je het weet word je door een fundamentalistisch regime opgepakt en 19 jaar achter slot en grendel gezet. Nooit kritische kanttekeningen plaatsen bij de leider. Dat is de les die we leren. Kan hier niet gebeuren.Toch? Gelukkig maar. Eeh? Nou ik er wat langer over nadenk, vind ik dat regime in Iran een fantastische regime. Nog nooit zo’n goed regime meegemaakt. Geweldig regime. Prachtig regime. Wat een verrijking, wat een cultuur. Diep respect en een welgemeende groet aan alle vrienden in het totalitaire regime in het verre Iran. Ik hoop dat het zo voldoende is, anders doe ik er graag nog een schepje bovenop. Geen enkel probleem. bloggen 2

Dit bericht werd geplaatst in Over Ons en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

