Geen antwoord

Geachte puntje, puntje, puntje. (ja, het staat er echt!) Zo begint een brief van de secretaris van de NVSWH aan de hoofdredacteur van het blad “Onze Hond.” De brief werd afgedrukt in het clubblad van de NVSWH.

geen antwoord 1
Geen idee waarom die man daar niet gewoon bij zijn naam wordt genoemd. In ieder geval wil Ellen rectificatie. Een paar alinea’s in het artikel van Onze Hond is Ellen, namens het bestuur van de NVSWH, rauw op het dak gevallen. Het bestuur is zelfs erg geschrokken. Lees maar:

geen antwoord 2

Waar is het bestuur van de NVSWH dan zo van geschrokken, vroeg ik me af. Ik lees het stukje uit “Onze Hond” waar het om blijkt te gaan. Nou, dat is inderdaad erg schrikken.

geen antwoord 3

Dat klopt als een bus, dacht ik zo. Maar Ellen is (namens het bestuur) zó geschrokken dat ze rectificatie van de hoofdredacteur eist, van die meneer puntje… puntje.. puntje… . dus. Lees maar:

geen antwoord 4

Helaas voor Ellen. Ze kreeg geen antwoord. Verongelijkt over zoveel onrecht trapt het clubblad nog even na.geen antwoord 5

Een paar maanden geleden heb ik een open brief geschreven aan de secretaris van de NVSWH. Dezelfde Ellen als hierboven, zeg maar. Ik vroeg haar of ze mijn brief wilde plaatsen in het clubblad van de NVSWH. Dat die brief niet is geplaatst, had ik wel verwacht. Ik ben daar niet zo van geschrokken, maar de secretaris had me toch gewoon antwoord kunnen geven? Maar je raadt het al: nooit antwoord gekregen.

Dit bericht werd geplaatst in Rasvereniging NVSWH en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Geen antwoord

  1. Klaas Hoekstra zegt:

    Beste bestuurder/liefhebbers van de Saarloos,

    Met belangstelling heb ik het wel en wee gevolgd van jullie vereniging (zeer sympathiek) en het ‘gedoe’ met de mededinger/manipulator uit Rolde. Hij is een oud-AIVD medewerker (dat verklaart misschien iets). Moe word ik ervan.

    Mevr. Saarloos hebben wij persoonlijk plezierig kennis mee kunnen maken en wij hopen ook voor haar dat ‘deze vervelende erfenis’ in de nabije toekomst ook voor haar ten goede mag aflopen.

    Tot overmaat heeft de fokster waarmee ik in contact kwam eind vorig jaar de pech gehad dat er geen pups kwamen.

    Zoals ik het zie loopt Nederland meer en meer vast, is depressief, mentaal agressief en ontbreekt volledig het mededogen en wederzijds begrip.

    Een hond is een toonbeeld van trouw en bevindt zich hoog op de evolutieladder van het dierenrijk. Misschien ligt hier een reden hoe wij ook met elkaar en de dieren om zouden moeten gaan.

    Helaas weet ik even niet hoe ik mij van het forum moet verwijderen. Zou u mij daarbij behulpzaam willen zijn. Mijn forumnaam is Noorder.

    Inmiddels is er – in de flow die wel goed liep – een pup in aantocht van het eveneens hollandse ras Drentsche Patrijshond.

    Met vriendelijke groet aan alle liefhebbers van de Saarloos,

    Klaas Hoekstra

  2. Willeke de Wit zegt:

    Ik heb zelf ook enkele malen met Ellen van Onna gemailt, en altijd correct antwoord gehad. Misschien dat zij de brief aan puntje puntje puntje bewust zonder naam heeft gemaakt, om iemand niet door het slijk te halen? Zoals u doet? Ik vind het altijd jammer dat mensen zxc3xb3 via internet mensen omlaag halen!

  3. Bianca zegt:

    Ach Willeke, nieuw in dit wereldje? De NVSWH heeft een reputatie op het gebied van door het slijk van mensen en dan heb ik het over echt door het slijk halen, dit is niet meer als een plaagstootje.
    Je begint een brief toch niet met … als je de naam gewoon kan gebruiken. Maar je leert het cluppie vanzelf kennen, lees het blaadje met de verwijzing naar een anoniem weblog maar goed. Het is pas echt schandalig dat een officiele vereniging een anoniem weblog gebruikt om laster te verkondigen. Maar dat vinden ze daar heel gewoon.
    Bianca

  4. Johan zegt:

    Beste dames,

    Sommige mensen proberen kennelijk het vuurtje tussen mij en de NVSWH gaande te houden. Helaas voor hen heb ik besloten geen aandacht meer aan de NVSWH te besteden en daar blijft het bij.

    Vriendelijke groet, Johan.

Geef je reactie:

