Stay tuned

stay tuned

Vorige week werd ik gebeld door Zembla. Of ze wat mochten vragen voor hun tv programma dat o.a. over de Saarloos Wolfhond zou gaan. Ja hoor, altijd, vraag maar raak. Het programma zou gaan over dwerggroei bij de Duitse herder, maar kwam dat nou ook voor bij de Saarloos Wolfhond? Daar kon ik wel wat over vertellen. Maar mijn theewater zei mij dat het programma over veel meer zou gaan dan alleen over dwerggroei. Of ze de secretaris van de AVLS ook mochten spreken? Ik kon direct antwoord geven, want die zat toevallig net naast me aan de koffie. Maar dat hadden ze al geraden. De Raad van Beheer is ook benaderd voor een interview. Ik wilde het eerst nog een beetje voor me houden, maar dit soort nieuws gaat snel en inmiddels weet de hele hondenwereld er van (en is in rep en roer ). Uitzenddatum: zaterdag 11 december aanstaande. So stay tuned!

Dit bericht werd geplaatst in AVLS en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Stay tuned

  1. Rick zegt:

    Dat lijkt me een interessante uitzending te gaan worden!
    ps, check out our new site!

Geef je reactie:

