Doodzwijgen

doodzwijgen

Zo toont de NVSWH trots de uitslagen van de afgelopen Winner Amsterdam op de website. Wat me opviel is dat de fokster van Baruch wel wordt vermeld (dat is mevrouw de voorzitter zelve, E. Pielanen-Degenhardt, voor intimi beter bekend als tante Dien), maar de fokster van Oishani wordt niet genoemd, terwijl Oishani zelfs “Best of Breed” en “Winster 2010” werd! Ik snap het al, die fokster is uit de NVSWH gestapt. Het is Lies Koehoorn. Lies, van harte gefeliciteerd. Wel een beetje kinderachtig dat je niet genoemd wordt als fokster, maar die kinderachtigheid was je wel gewend toch? Jammer dat je stopt met fokken (dat lees ik op je website), maar begrijpen doe ik het wel. Claudia en J.P.C. ook gefeliciteerd. Nu heb ik iedereen wel gehad. Toch?

Dit bericht werd geplaatst in Rasvereniging NVSWH en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

