Bezoek

Er scharrelde wat rond in de tuin. ’t Was pikdonker, dus moeilijk te zien, ondanks de verlichting naast de vijver. Ik dacht eerst nog dat de kat van de buren weer eens probeerde een visje te verschalken. Maar toen ik naar het raam liep om te zien wat het precies was, keek ik het beestje recht in de ogen. Prachtig koppie. Ik wist niet zeker of het een wezel of een bunzing was, maar internet gaf zekerheid : bingo, Bart de bunzing. Soepeltjes onder het net van de vijver door. Ik ben benieuwd hoeveel vissen er in het voorjaar nog over zijn. ’t Is hier soms net Animal Planet.

bunzing in de tuin

bunzing in de tuin

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

