Anonieme weblogs

anonieme weblogger

anonieme weblogger

Ik heb al eens geschreven wat ik van anonieme weblogs vind. Ik heb weinig achting voor mensen die niet in het openbaar voor hun mening durven uit te komen, om het maar zachtjes uit te drukken. Ik wil dat op dit weblog alles met open vizier gaat. Ik zeg dus nog maar een keer voor de hardleerse figuren onder ons dat ik het mooi vind als u een mening hebt, maar wilt u dan ook zo dapper zijn om mij te vertellen wie u bent?  Ik heb niet zoveel principes, maar dit is er toevallig eentje waaraan ik geen enkele concessie doe. De verwijzing in een reactie naar een anoniem weblog, ook al is dat weblog kennelijk persiflerend bedoeld, is door mij zonder pardon verwijderd. Ik wil niets met anonieme weblogs te maken hebben.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

