Nieuwjaarsreceptie

nieuwjaarsreceptie AVLS

nieuwjaarsreceptie AVLS

Toen we de parkeerplaats opdraaiden zag het al wolfsgrauw en bosbruin van de Saarloosjes. Gisteren werd de traditionele nieuwjaarsreceptie van de AVLS weer gehouden met vooraf een wandeling in de Groesbeekse bossen. Er was natuurlijk een speciale route voor de pups uitgezet. En wat was het weer een gezellige boel! Ik was behoorlijk schor toen we weer thuis kwamen en vandaag ben ik helemaal mijn stem kwijt. Er viel dan ook heel wat bij te praten. Iedereen nog zeer bedankt voor de goede organisatie!

Dit bericht werd geplaatst in AVLS en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Nieuwjaarsreceptie

  1. mandy zegt:

    Het ziet er ontzettend gezellig uit en ik zou graag een keer mee willen gaan als dat mag. ik vind het geweldige honden. gr. mandy

Geef je reactie:

