Een beetje lente…

zwanen in onze sloot

zwanen in onze sloot

Ook al had Henk Angenent het ons nog zo beloofd, ik geloof dat we nu toch echt die elfstedentocht op onze buik kunnen schrijven. Nou ja, volgend jaar beter. Er hangt al een beetje lente in de lucht, vind je ook niet? Niet dat het nu al rokjesdag is (dus Martin, nog even geduld op je wolk) maar deze twee zwanen peddelden gisteren toch maar mooi verliefd door de sloot achter ons huis. Eentje blies een beetje naar me toen ik dichter naar ze toe kwam om deze foto te nemen. Geen gevaar te duchten, hoor zwaantjes! Daarna grondelden ze weer eensgezind verder. Ik hoop dat mijn vorig jaar in de sloot geplante waterlelie de passage van het liefdespaar heeft overleefd. Zullen we binnenkort wel zien.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Een beetje lente…

  1. Bertus zegt:

    Of dat het in Zeeland iets warmer is als de rest in Nederland??
    Maar op de dijk voor de huisjes met kleine tuintjes(windvrij), zag ik al vlinders en rupsen.
    Plus in de omgeving veel dood gereden padden en kleine water salamanders.

    En alle groen is volop aan het groeien.
    Wel fijn hoor met dit weer fietsen en wandelen met de honden.
    Gr Bertus.

  2. lisette zegt:

    ik vind het een hele mooie foto lisette

Geef je reactie:

