Sumsi

sumsi en haar pups

sumsi en haar pups

In het vorige bericht had ik een foto geplaatst van Amber met haar pups. Dat is natuurlijk niet eerlijk voor Sumsi, maar van haar had ik nog geen foto. Gelukkkig heeft Esther me een paar foto’s gestuurd. Deze vond ik de mooiste. Een zeer tevreden Sumsi met haar kroost van 8 pups. Nogmaals gefeliciteerd.

Dit bericht werd geplaatst in Pups en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Sumsi

  1. Tamara Mafait zegt:

    oo wat heerlijk om dit zo te zien.
    Jammer dat er geen link naar toe is.Ons gezin is serieus geintreseerd in dit ras maar het lijkt wel onmogelijk om aan een pup te komen !
    hebben jullie nog tips ?

    /vriendelijke groet, Tamara uit Zwolle(overijssel)

  2. Naomi zegt:

    Hallo Johan en Marianne, mag ik het mailadres van de fokster. Ik wil haar graag benaderen, want ik heb al vaak meegemaakt hoe moeilijk het is om een SWH pupje te krijgen. Er was altijd een hele lijst voor me. Misschien heb ik nu meer geluk.
    Groetjes Naomi Krol.

Geef je reactie:

