Wolvenpoot

wolvenpoot

wolvenpoot

Soms reageert iemand op dit weblog op onderwerpen die er al heel lang op staan. Milly reageerde deze week op mijn weblog en ik keek net even op het onderwerp waarop ze reageerde. Het was uit 2005. Ik denk dat Milly op zoek was naar wolven. Maar na 5 jaar en 509 onderwerpen (dat zag ik net in de statistieken) weet ik ook niet meer precies wat er allemaal op saarlooswolfhonden.web-log.nl staat. Dit ging over de schitterende wolvenfoto’s van Jim Brandenburg en Fotonatur. Tot mijn verrassing zag ik ook een mooie foto van een wolvenpoot. Toeval bestaat niet, zeggen ze wel eens. Die doorlopende voetzolen bij wolven, waar het laatst over ging, is flauwekul! Tenminste, als dit de poot van een wolf is. En dat neem ik wel aan. Bedankt Milly.

Dit bericht werd geplaatst in Over Wolven en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Wolvenpoot

  1. Peter zegt:

    Nader zoekwerk brengt mij hier.

    http://www.canislupus.it/Details.aspx?AlbumID=15&Page=2

    De middentenen van de wolf zitten aan elkaar

  2. Johan zegt:

    Behalve dat de voetzooltjes ook hier doorlopen, zie ik toch weinig verschil. Mijn Italiaans is (op Bon Giorno na) trouwens nihil, dus daar kan het ook aan liggen.

    Johan.

Geef je reactie:

