Timberland

commercial timberland

commercial timberland

Heb jij ook die schoenen? Vroeg Esther toen we vorige week op bezoek waren. Ik was me van geen kwaad bewust. Ik koop zo’n twee keer per jaar volkomen willekeurig een paar schoenen. Enige voorwaarde: ze moeten lekker lopen. Blijk ik de ‘goede’ schoenen te hebben. Mijn schoenen zitten dus in dit adembenemende filmpje. Als je wilt weten waar die film is opgenomen moet je hier even klikken. Opdracht aan de makers was: krijg in 1 shot zes wolven, een beer, een wild zwijn en de acteur in beeld! Zonder trucages. Doe het maar! Alle dieren werden getraind in het Animal Training Center van Zoltan Horkai.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Timberland

  1. Brendon zegt:

    Cool filmpje. Echt? Dat kun je nooit bewijzen, Hoi Brendon

  2. Peter zegt:

    Ik heb ze ook, alleen zijn ze niet meer te dragen nadat Frodo er gelijk een gesloopt had nadat ze vers besteld binnenkwamen. Binnen 24 uur weer in de vuilnisbak dus. Keep on running before they get your shoes is the message here…

    groet Peter

Geef je reactie:

