advertenties 1 Waarom plaats ik bovenaan mijn weblog steeds advertenties voor dierenpensions, diervoeders en ziektekostenverzekeringen? Antwoord: dat doe ik niet, dat doet weblog.nl geholpen door Google. Snap ik. Die jongens moeten ook geld verdienen om hun kindertjes naar school te laten gaan en de hypotheek te betalen.

Anders werd het toen er IN mijn weblog, links bovenaan, advertenties werden geplaatst. Daar heb ik tegen geprotesteerd en met mij heel veel andere bloggers. Alsof iemand ongevraagd bij je thuiskomt en een advertentie op je raam plakt. Ze zijn nu weg. Goede beslissing van die weblog jongens. Dit plaatje vond ik wel aardig. Een virtueel hotel voor tieners, las ik. Maar wat dat nou met honden heeft te maken?

advertenties 2Of zouden die boys van mijn weblog een ander dingetje zijn begonnen? In die virtuele wereld waar je het ene jaar nog in de garage van je ouders zit te klooien en het andere jaar meer waard bent dan die rottige 80 miljard dollar van Bill Gates’ Microsoft.

advertenties 3

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

