Virtueel plakboek

virtueel plakboek

Er slingert op zolder wel ergens een archiefdoos waarin ik een paar foto’s en vergeelde knipsels bewaar van programma’s waaraan ik heb meegewerkt, maar een echt plakboek heb ik nooit bijgehouden. Het kon me eigenlijk niet schelen, want ik leef in de wetenschap dat alles vergankelijk is. De NPS Cultuurprijs is een van de televisieprogramma’s waaraan ik met veel plezier terugdenk. Helaas van de buis verdwenen. Ik kon me nog vaag herinneren dat ik ooit een interview in de NRC had met Henk van Gelder, onvolprezen tv recensent, maar ik heb dat stukje niet bewaard. Internet biedt uitkomst, want daar is nu zo langzamerhand alles te vinden. Iemand wees mij erop. Bedankt. Nu kan het virtueel uitknippen beginnen.

Dit bericht werd geplaatst in Over Ons en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

