De HD uitslag

Lica heeft perfecte heupen

Lica heeft perfecte heupen

Vandaag kwam de HD uitslag van Lica binnen.

Botafwijking: 0
Norbergwaarde: 38
Eindbeoordeling: HD A

En daar zijn we blij mee. Zoals dr. Strikkers al zei: perfecte heupen. En zo zien ze er op de foto uit. Dat ding rechts is de klemtang van de houten bak waar de honden op hun rug in moeten liggen.

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op De HD uitslag

  1. Tamara Mafait zegt:

    oo wat heerlijk om dit zo te zien.
    Jammer dat er geen link naar toe is.Ons gezin is serieus geintreseerd in dit ras maar het lijkt wel onmogelijk om aan een pup te komen !
    hebben jullie nog tips ?

    /vriendelijke groet, Tamara uit Zwolle(overijssel)

  2. Naomi zegt:

    Hallo Johan en Marianne, mag ik het mailadres van de fokster. Ik wil haar graag benaderen, want ik heb al vaak meegemaakt hoe moeilijk het is om een SWH pupje te krijgen. Er was altijd een hele lijst voor me. Misschien heb ik nu meer geluk.
    Groetjes Naomi Krol.

  3. Jacq. zegt:

    Prachtheupen.
    Gefeliciteerd!!!

    Groetjes,
    Jacq.

Geef je reactie:

