Diashow

Lica als pup

Ik ben geen digibeet en kan over het algemeen redelijk met een computer overweg, maar een computernerd kan ik mezelf ook niet noemen. Het duurde dus even voor ik in de gaten had hoe dat precies werkte met die diashow op dit weblog. Tot mijn eigen verbazing heb ik de plaatjes toch nog redelijk aan de praat gekregen. Eigenlijk een fluitje van een cent als je weet hoe het werkt, maar dat is met alles zo. En deze maand ook nog met gratis sneeuw erbij. Het zijn toch al dure weken.

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

