Since 1896

een gapend gat tussen de bollen

We hadden gisteren bezoek en we kregen prachtige narcissen in een mooi potje since 1896 (dus toen mijn opa 8 jaar was, bedacht ik me net) Maar goed, we gingen naar Nanda en ALex en hun kennel Di Terra Del Lupo voor een interview in het clubblad van de AVLS. Mooi interview, leuke foto’s. Als je weer terug bent… ’s avonds aan tafel… napraten… je kent dat wel… . De honden moesten even wachten tot ze aan de beurt waren en…  dat duurde Tunka wat te lang. Tot onze stomme verbazing pikte hij een narcissenbol uit de pot ‘since 1896’  en begon dat met lange tanden op te eten. Er zit nu (als je goed kijkt, rechts) een gat in de vrolijke voorjaarbrengers. Ik hoop maar voor hem dat de narcissen niet ‘since 1896’ waren, maar dat zal wel niet want de eerste bloem dient zich al voorzichtig aan. En de pot hebben we nu op veilige hoogte gezet.

Dit bericht werd geplaatst in AVLS, Over Onze Honden en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Since 1896

  1. hella zegt:

    Mooie boel is dat…maar ja, kwaad worden op mijn grote hondenvriend is ondenkbaar….

Geef je reactie:

