Tunka Troy Timberley International

Tunka Troy Timberley in Polen

Je maakt wel eens een foto van je hond en die zet je dan op je weblog. Je googelt wel eens op ‘Saarlooswolfhonden’ en dan kom je op diverse websites die foto van je eigen hond weer tegen.  Met een Poolse beschrijving erbij (schat ik zo), maar dat kan net zo goed Tsjechisch zijn, of Servisch of…. geen idee. Jaren geleden, toen ik met mijn weblog begon, heb ik menig research-uurtje gestoken in de beschrijving van een aantal ondersoorten van wolven in de wereld.  Al dat materiaal kwam ik later weer op het het Internet tegen.  In zijn geheel gecopypaste. In 2 tellen klaar. Wel zo makkelijk. Ik zie het inderdaad maar als een compliment.

Deze foto van Tunka is trouwens ook favoriet op het Internet. Hier is het origineel. Ik plaats die foto nog maar een keer… van mijn mooie dromer. Tunka Troy Timberley is zijn naam! Dat mag je er gerust bijzetten.

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

