Dood vogeltje

nog drie te gaan!

Next goal: 85 Posts. Mooi. Nog drie te gaan, staat er bij. Ja, wat denk je dan.  Als je 85 posts haalt met zo’n aanmoediging. Nou…? Nou niks!  Dat was ook al zo bij next goal: 30 Posts. En ook bij next goal: 40 Posts. En bij next goal: 55 Posts. Wanneer komt dat cadeautje van WordPress eens langs? Ik heb de moed maar opgegeven. Blij met een dode vogel.

Gefeliciteerd!

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Dood vogeltje

  1. Trudy zegt:

    Hey Johan en Marianne,

    Wat leuk. Ik heb jullie weblog weer gevonden! Was het even kwijt. Gelukkig heb ik maar 85 postst gemist, zie ik 😉

  2. Suzanne stoetzer zegt:

    dat jij daar nou intrapt 🙂 …….had ik niet van jou verwacht 🙂

    groetjes, Suzanne

Geef je reactie:

