Hond gerelateerd

fkjhvbewr445twrVroeger discussieerde ik mee op hondenforums. Ik discussieer graag, houd van het uitwisselen van standpunten (in de hoop op andere invalshoeken die ik zelf nog niet had ontdekt), maar ik had toen nog niet in de gaten dat het geen snars uitmaakt wat je schrijft op al die forums. De meesten hebben zich allang met hun eigen mening ingegraven. Bovendien (dat weet ik uit eigen ervaring) is goed formuleren best lastig. Ook lezen mensen vaak niet wat er staat of geven er hun eigen draai aan als dat beter uitkomt. Het heeft even geduurd voordat dat inzicht bij mij doorbrak. Nu heb ik er geen enkele behoefte meer aan mee te discussiëren op forums. Mijn leven heeft sindsdien een bijzonder aangename en rustige wending genomen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Over naar het onderwerp. Als de politie het heeft over ‘een geweld gerelateerde zaak’ dan heeft dat toegevoegde waarde. Je weet dan dat het niet bij een mondelinge uitwisseling van standpunten is gebleven. Maar wat als een hondenforum het heeft over ‘hond gerelateerde’ onderwerpen?  Laatst kwam ik weer eens op ‘Wolfhonden Online’. Mijn oog viel toen op dat ‘hond gerelateerde onderwerpen.’  Dat lijkt me op een hondenforum net zoiets als ‘nat gerelateerd water’ of ‘wit gerelateerde sneeuw’. Of moet het iets suggereren als: wij praten ook heus ons mondje mee in vrijblijvend, nietszeggend Nederlands! Misschien kan het Alpha – Team dit  voorleggen aan het ‘Alpha gerelateerde’ team?

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Hond gerelateerd

  1. Karin zegt:

    Wat een leerzame site!

Geef je reactie:

