Bezoekers

wpr

De allerbeste wensen en een gezond en gelukkig 2013 voor iedereen.  Ik hoop dat alle honden zonder al te veel stress de jaarwisseling zijn doorgekomen. Ik kreeg vanochtend een jaaroverzicht van WordPress. Ze vinden het blijkbaar  erg belangrijk waar mijn bezoekers vandaan komen. Plaatje van de aardbol erbij. Nul uit Afrika. Logisch en maar liefst 18.726 bezoekers uit de Verenigde Staten van Amerika. Wat me nog het meest verbaasde (ging even op het land staan om het zeker te weten): 16 bezoekers uit Afghanistan! Hebben die lui daar niks anders te doen, bijvoorbeeld de plaatselijke politie opleiden, dan een weblog over Saarlooswolfhonden te bekijken? Ach, van mij mag het. Je moet toch wat in die bak zand. Ook voor jullie jongens: een gelukkig 2013! En kom gauw weer gezond terug.

WPC views

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

