Witte wereld

IMG_0079Word je ’s ochtends wakker, is alle kleur ineens weg! De hele wereld is wit geworden. Toch gewoon lekker uit wandelen geweest met het vrouwtje. En wie zag ik toen aan de Zevenhuizerplas verschijnen? (tussen haakjes, die plas hebben ze genoemd naar mijn kennelnaam) Inderdaad luitjes, Thorgal, de mensenfluisteraar. De auteur himself in hoogst eigen persoon. Jongens, dat was pas lol vanochtend. We hebben de hele plas rond gewandeld. Nou gewandeld, bij wijze van spreken dan. Maar tussen het dollen door schoten we best op met die gast! En die sneeuw blijft voorlopig ook nog een poosje. Ik zeg: top! (O ja, Thorgal heeft ook een eigen weblog, daar kun je ons samen bewonderen en zie je dat ik best van me af kan bijten.)

gewoon doen of je hem niet ziet, dat is het beste

gewoon doen of je ze niet ziet, dat is met mannen altijd het beste

nog even poseren voor het vrouwtje

nog even poseren voor het vrouwtje

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Witte wereld

  1. ineke zegt:

    mooie foto’s ook!

  2. Gerrie Pols zegt:

    Heerlijk hè, als je een soortgenoot tegenkomt! Ik heb het allemaal gelezen op Thorgal zijn blog! En dan nog sneeuw ook, het kan niet op met de pret!

Geef je reactie:

