Bedankt Sanoma Media

aldus Sanoma Media

aldus Sanoma Media

De vaste bezoekers van mijn weblog hadden het al in de gaten: de archieven en de lijst van categorieën zijn in één klap enorm toegenomen. Dat komt omdat ik mijn oude weblog gisteren geïmporteerd heb. Alle 389.000 blogs van weblog.nl gaan per 1 maart aanstaande uit de lucht! Bedankt Sanoma Media, de provider van weblog.nl. Niets op orde kunnen brengen, anderhalf jaar zitten prutsen en klooien en nu de handdoek in de ring gooien. Maar wat wil je ook van een uitgever die De Telegraaf op de markt brengt. De boys and girls van Sanoma Media melden ook nog even tussen neus en lippen door dat straks de links niet meer werken. Of de bloggers dat zelf nog in orde willen maken? Ja hoor, maak je geen zorgen Sanoma Mediaboys. Daar gaan we de komende tijd aan werken. Het weblog waar ik meer dan 6 jaar aan heb gewerkt, laat ik niet zomaar in de digitale prullenmand verdwijnen. Ik heb dus alles ondergebracht op dit weblog. Die yanks van wordpress.com weten in ieder geval wat service is. Have a nice day!

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

