And then he kissed me

De Nooij en Doedijns (foto: omroep MAX)

De Nooij en Doedijns (foto: omroep MAX)

René Woudman maakt zich op Kynologie op de korrel ongelooflijk boos over de uitspraken van Rony Doedijns, de kersverse directeur van de Raad van Beheer. Hoewel ik de leeftijd gevaarlijk nader voor omroep MAX, heb ik de uitzending gemist waarin 1,2,3,4,5,6,7,8,9 Tieeeeneke  in een diepgravend interview Doedijns op de pijnbank legt (de link naar de uitzending werkt helaas niet meer).

We kennen onze Tinus. Je moet even langs “Rio de Janeiro, Rio ooooh ooooh land of sun samba and wine” van de dames Maywood (ja, ja, ik ken mijn klassiekers) maar daarna mag Rony echt goed los. Het  hoofd van “de organisatie die het gezond fokken van rashonden in de gaten houdt” aldus omroep Max op de website.

Doedijns babbelt vrolijk een niets-aan-de-hand praatje aan elkaar. Maar eerst weer een stukje muziek, mensen. Michael Murphy, Barbara Streisand. ’t Is genieten en er zijn nog kaarten te koop. Zo terug. Blijf luisteren.

In de uitzending van TROS radar over de misstanden in de rashondenfokkerij was één grote afwezige: de Raad van Beheer! Zouden ze daar geen behoefte meer hebben aan babbeltjes? Het lijkt er op. Dank je wel Rony, concludeert de Nooij aan het eind want: ‘het allerbelangrijkste is, wat krijg je toch veel liefde van een hond.’ “And then he kissed me” van The Christals. (echt mensen, ik ken mijn klassiekers).

Dit bericht werd geplaatst in Erfelijkheid en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

