Nog meer nieuwsgierigheid

Hushala Helatna v. 't Schoman

Hushala Helatna v. ’t Schoman

Shala krijgt het op haar leeftijd ook niet meer voor elkaar om over het schot te springen. Hoewel ze het nest niet ziet (vergelijk de foto van Tunka hieronder) doet ze niet onder voor hem als het om nieuwsgierigheid gaat. Ze gaat op haar reuk af en maakt geruststellende geluidjes naar Lica en de pups. Maar geruststellende geluidjes of niet, Lica wil nog niet dat tante Shala zich ermee bemoeit. Het zijn haar puppy’s. Shala en Tunka moeten gewoon nog even wachten.

Dit bericht werd geplaatst in Over Onze Honden, Pups en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Nog meer nieuwsgierigheid

  1. Jeroen Kruk zegt:

    Ik voel me ook een beetje als Shala maar gelukkig heb ik de fotos nog Ik moet opletten dat ik nog gewoon van mijn tijd hier in Frankrijk geniet en niet alleen maar naar 25 juli toe leef….

Geef je reactie:

