Emrys’ blog

Nog maar net op de wereld en nu al een weblog! Kaelan Emrys van de Zevenhuizerplas. Volgen maar! Ik zet het blog bij de links over Saarlooswolfhonden in de rechterkolom. Dat spreekt vanzelf! Wat is het mooi om de trotse toekomstige baasjes te zien met hun pup. En is hij niet om op te vreten? Zie hier de onsterfelijke grote krijger:

Kaelan Emrys van de Zevenhuizerplas

Kaelan Emrys van de Zevenhuizerplas

Dit bericht werd geplaatst in Pups en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Emrys’ blog

  1. meike zegt:

    joepie, daar staat ie. Hij is echt zo schattig. Ik ben zo benieuwd hoe zijn karakter zich gaat ontwikkelen. Alle pups waren zo rustig, Lica, Tunka en Shala trouwens ook. Ik ga mijn best doen om er een leuk blog van te maken, ik zal waarschijnlijk niet aan die van Thorgal kunnen tippen, waar daar lig ik altijd krom om. Maar voorlopig is Emrys schattig genoeg van zichzelf en kan het volstaan met foto’s.

Geef je reactie:

