Baka Inu

Baka InuKennel Baka Inu (gekke hond) bestaat al langer, maar sinds kort heeft eigenaresse Esther van Rijnstra ook een website. Die heb ik vandaag bij mijn lijstje van fokkers gezet. Esther fokt op gezondheid en karakter. Ze heeft verschillende eigenaren die onder de paraplu van haar kennel fokken. De website ziet er erg mooi uit, Es. Compliment!

Dit bericht werd geplaatst in AVLS en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Baka Inu

  1. meike zegt:

    Ik had hem gezien en gelezen, vooral de tekst over het karakter van de SWH greep mij erg aan omdat het precies de reden is dat ik verliefd geworden ben op dit ras. Ook mijn complimenten voor de site en de visie!

Geef je reactie:

