Samen smullen

Samen smullen, ja gezellig, maar wel van een eigen bordje.

DSC_8295

Dit bericht werd geplaatst in Pups en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Samen smullen

  1. Ineke Mielekamp zegt:

    Inderdaad, voorkomt voedselnijd later is mijn ervaring, ik ben nog erger vrees ik; zet ze apart bij mij op schoot met de vleesvoeding, het motto is dan: al het goede komt van mijn mens en ik hoef niet bang te zijn dat ie t opeet…Bevalt me prima!

    INEKE

  2. Suzanne Stoetzer zegt:

    Blijven ze keurig bij hun eigen bordje?? Of was dit de eerste keer? Het ziet er erg rustig en al erg goed opgevoed uit.🙂

    groetjes

  3. emerie zegt:

    Ik las een reactie op ……, die beweerde dat je juist alle pups uit een grote bak moet laten eten om voedselnijd te voorkomen. Het wezen …… (is het een man of vrouw) weet er maar verdomd weinig van. Het wezen schijnt uit de NVSWH te zijn gezet, in ieder geval heb ik van die club een hond met enorme voedselnijd gehad, de fokker deed het via het door “het wezen” zo geroemde systeem, een grote bak en vechten maar. Dus prima dat jullie dat voorkomen.

    • Beste Emerie,

      Ik heb je reactie een beetje aangepast en hoop dat je dat begrijpt. Op dit weblog is niets anoniem, en ik wil dus ook niet dat dit weblog reclame maakt voor weblogs van mensen die bang zijn om voor hun identiteit uit te komen. Als ze hun eigen naam niet willen zetten onder hun mening, geef ik geen cent om die mening.

      Met vriendelijke groeten, Johan.

      • Emerie zegt:

        Hoi Johan,

        Geen probleem ik begrijp het, het is alleen dat ik me verschrikkelijk irriteer aan dat gefrustreerde gezeik van dat mannetje , (ik denk dat het een mannetje is) , hij denkt dat hij het allemaal weet en hij heeft altijd de pik op jou en ook op Marianne. Waarom? hij komt nooit met iets leuks, maar reageert altijd negatief op anderen. Wat een kl….. (ik doe zelf de puntjes hahaha)

        groetjes, Emerie.

Geef je reactie:

