Hits

Ik zag dat Ineke op Thorgals weblog  een lijstje met hits had staan. Grappig dat Europa als land is aangegeven. Blogspot is van Google, maar mijn eigen yanks van WordPress.com leveren ook statistiekjes waar je kunt zien waar de hits dit jaar vandaan komen. Best fascinerend. Nederland, België, Duitsland, Frankrijk… oké. Maar de VS verslaan Zweden, zie ik. Had ik niet verwacht. Die verdwaalde Bulgaar snap ik ook, maar die 9 hits uit Japan? Máxima keek even toen ze met de Koonke Familie in Argentinië was. Leuk om te weten dat ze ook in haar geboorteland mijn weblog in de gaten houdt. Ja, een echte liefhebster hè!😉

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef je reactie:

