Old soldiers

ThorgalIk dacht vanochtend, ik ga eens even kijken of Thorgal nog wat heeft uitgespookt. Lately. Mensen, een zwarte dag in bloggend Nederland. Zondag 15 december 12.22 uur. En daar kom ik nu pas achter! Fuck. Zij stopt ermee. Gordon zegt ook jammel, jammel, jammel! Maar twee is idd wel wat veel voor het baasje. Ze gaat verder op Facebook, lees ik. Daar zit ik niet Thorgal. Maar let op, het gaat met dat Facebook net als met dat suffe Hyves. Nu is het nog hip, maar als tante Agaat uit Emmer-Compascuum op Facebook aankondigt dat ze vanavond met oom Jan boerenkool gaat eten met vlaflip na, komt geheid de klad in dat nu nog hippe Facebook. Kom gewoon logeren als zij het te druk heeft. Blog ik gewoon over jou. Hoe is dat! Old bloggers never die! So, see you soon!

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Old soldiers

  1. ineke zegt:

    ehh oui, c’est la vie
    Tot snel 😀

  2. Suzanne zegt:

    Ja, erg hè! Amani is nog steeds in de mineur nu ze niet meer kan reageren op zijn escapades. ik heb heel wat met haar te stellen! 🙂 En ik mis de verhalen ook erg, maar inderdaad, that’s life 🙂

    groetjes, Suzanne

Geef je reactie:

