Duizend?

1000

Vreemd. Gisteren las ik dat ik 999 berichten had geplaatst, vandaag 1!  Kunnen ze daar bij WordPress niet tellen? Nou ja, dan maar op naar de volgende 999 en verder naar nummer 2. Bezoekers komen er wel steeds meer. Dit is de lijst van het afgelopen jaar die ik erbij kreeg. Bijna 200.000 bezoekers dit jaar gehaald in Nederland, zie ik. Niet slecht. En de Verenigde Staten verslaan Zweden met dubbele cijfers! Verder een oneindige reeks landen. Maleisië is  hekkensluiter met 40 bezoekjes. Ik hoop maar dat WordPress dit wel goed heeft geteld.

stats

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Duizend?

  1. H. Havekotte zegt:

    Nou Johan, heel wat bezoekers trek je met je webblog. Maar iedereen weet zo langzamerhand wel dat voor je voor goede informatie over de SWH je hier moet zijn. En het ziet er zeer verzorgd uit. Ga door en dat zeg ik niet alleen.
    vr. gr. Herman Havekotte

Geef je reactie:

