Vechten tegen de bierkaai

hondenbelasting Als je altijd de poep van je hond opruimt, is er geen enkele reden om belasting voor het bezit van je hond te betalen. En ik kan je verzekeren dat die belasting in Rotterdam astronomisch hoog is. Is er misschien ook kattenbelasting? (de poep van de kat van de buren ruim ik ook op!) Of hamsterbelasting? Maar dit lijkt me een zinloze actie. Toch maar tekenen, want je weet maar nooit. Je kunt anoniem tekenen op de website, maar je moet wel je adresgegevens in de retourmail invullen. Anders telt het niet. Klik op het plaatje.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Vechten tegen de bierkaai

  1. Suzanne zegt:

    Bedankt voor het plaatsen van de link, Johan. En wat dacht je van paarden? Hebben jullie in Rotjeknor misschien wat minder last van, maar al die mensen hier die paarden hebben en gezellig door de bossen gaan rijden (dat gun ik ze van harte) moeten wel over een stoep of door mijn straat en die bolussen die die knollen laten vallen: dat produceert Amani nog niet in twee weken!🙂

    groetjes

  2. Suzanne zegt:

    P.S. …. en ik heb nog nooit een ruiter van zijn knol af zien komen met een plastic zakje om die bolussen op te ruimen…..:-)

  3. Anton van der Gaag zegt:

    Petitie ingevuld, met de opmerking “Burger van Gouda, géén hondenbezitter, wel tegenstander van oneerlijke wetten!”

    Met vriendelijke groet,
    Anton van der Gaag

Geef je reactie:

