Seven is herplaatst

Ik had vorige week al een oproep klaarstaan voor Seven, Sarinah Stille Kracht Bastaja, om deze zeven jaar oude teef onder de aandacht te brengen voor een nieuw huis. Toen kwam het bericht dat het secretariaat van de AVLS overspoeld werd met reacties. Dat kwam dus wel goed. Gisteren is Seven inderdaad herplaatst. Henk en Ine, hartelijk gefeliciteerd en veel succes met haar. Seven krijgt een geweldige opvang bij jullie.

Sarinah Stille Kracht Bastaja (Seven)

Sarinah Stille Kracht Bastaja (Seven)

Dit bericht werd geplaatst in AVLS en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Seven is herplaatst

  1. Anke Verweij zegt:

    Ik heb veel informatie gekregen van uw weglog. Niet speciaal voor een Saarlooswolfhond, want daar heb ik geen ruimte voor (woon in een 2 kamer appartement). Vooral het deel over fokken, erfelijkheid en gezondheid hebben mij verder gebracht en veel geleerd. Dank voor uw heldere uitleg. Mijn grote complimenten!
    Vriendelijke groet, Anke Verweij.

Geef je reactie:

